Singing in the rain.

Nae, inte riktigt kanske.
Men ska iallafall ge mig ut på en promenad i regnet bort till Netto i Eneby för att...ja vad fan ska jag göra?
Jo, köpa kattsand. Skiiiitkul. Verkligen. Känns värt att behöva gå så långt för lite jäkla kattsand. Men ah, Esmet måste ju med kunna bajsa skööönt :D


Påminner om när jag bodde i Eneby och Patrik jämt lyssnade på den här :)

Har inte gjort ett vettig någe sen jag kom hem.
Det åskade och blixtrade sönder, och Esmet skulle envisas med att sitta i köksfönstret och jag ville ju inte ha en grillad katt så fick lyfta ner henne heeeelaste tiden därifrån, men hon var tillbaka lika snabbt.
Har även käkat lite mat och kollat Tre Kronor, haha ovanligt ;D

Aja, bajs-sand vare ja!


Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0