It's the end !

Det är så sant som det är sagt!
Nu är det över. Aldrig mera. Hur ska jag klara mig ?!

Låter en smula dramatiskt kanske?
Haha mitt älskade Tre kronor har nu nått sitt slut.
Efter 10 säsonger så har nu Sten megahockey Frisk sprängt allt!
Vad blir nu mitt nattliga nöje? Dags att leta upp en ny serie som kan förgylla min tillvaro.

Nanaaaaa, kul att man inte lyckats med hälften man skulle gjort idag.
Eller jo, duschat och ätit men så kom jag aldrig iväg till farmor.
Orken finns verkligen inte till att göra något just nu.
Kul sällskap har man här hemma med; En sovande Jimmy och en katt som sover nu när hjärnspökena försvunnit!




GE MIG NUDLAAAAAR OCH LITE SNOPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0