Cuz' right now my world is spinnin' too fast .

Jag vet inte ens vad jag ska skriva.
Önska bara någon kunde se på mig, och ändå förstå.
Inga ord behövs. Se mig bara i ögonen och du ser hur jag sakta slits isär.




Min onsdag i det stora hela då.
Drog upp på stan klockan 12 för att möta Zarah :)
Blev lite shopping, för hennes del, lite prat skratt, ett Donken-besök.
Styrde sen våra steg ner mot henne och nya lägenheten och shiiiit vad fin den var!
Galet. Satt och prata massor, kolla in vinden där hon hittat internet (haha, fritzel) gosa med missarna och sånt.
Vid klockan 15 tog jag spånken mot älskade farmor.
Satt och pratade massor massor om allt och inget. Hon berättade lite om dom gånger hon blivit stoppad av polisen, en gång när gaspedalen fröst på PW:n, hahah fan vad jag garva. Hon är ju inte riktigt klok den där :D
Drack öven tee och åt kakor, mm!

Påvägen hem, tog spånken, så hände nåt jag aldrig trott om mig själv!
Hoppar av i Haga för att möta Kakan, spånken åker iväg och jag inser att min påse med massa viktiga grejer är kvar på spånken! VAD GÖR JAG?!? Ingenting. Tanken att springa ifatt den kom lika snabbt som den försvann, haha. Jag ringde förtvivald till min stackars pappa som inte fatta nånting för att fråga hur man skulle göra (ja, han har varit spånkchaffis uhuu ;D ) medans Kakan ringde driftledningen. Ooooh, allt sluta med att jag tillslut fick tillbaka påsen med allt kvar i. Jag har ALDRIG glömt nåt, varför just idag ?! Vare den där snubbens fel med god parfym och ett leénde som inte ens en kille skulle säga nej till? haha oh fan för mej asså.

Efter allt så blev det att dra Donken i Hageby, hämta upp Eddie och sen back to Haga.
Och här sitter jag nu, med ett rent jävla helvete.
Jimmy låter konstigt med, han sover. Men låter som han drömmer om varma spisplattor eller nåt riiiktigt snuskigt?

Aja, ska ta mitt huvud och samla ihop tankarna lite ihop med brustet-hjärta-musik även fast jag inte har det.



Love J.


You won't be the end of me.
If your were the one you wouldn't hurt me so bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0