8 Augusti 2010

Godmorgon mulna söndag!

Vaknade första gången runt kl 7 imorse av att Esmet klev runt på mig och ville ha massa klapp.
Såg att Patrik fortfarande var vaken (han och Orest kollade UFC 4-7 imorse) så då tog jag ett par ord med honom innan jag sen lyckades somna om till Tre Kronor (:

Dagens planer ser väl ut som så att jag ska snart ta mig en dusch och fixa mig lite för att sen dra ner på stan för att träffa min underbara vackra Jaana som äntligen är hemma på besök! Får se vad vi hittar på, inget bestämt än :)
Finns det tid över tänkte jag svänga förbi Patrik en stund innan jag måste hem och tvätta.
Helgen är snart slut vilket betyder jobb imorn och därmed att sova tidigt ikväll.

Haha, Esmet har trampat i cola, det klibbar under hennes tassar när hon går. Jag dör lite.

Messi är ju dålig annars;


Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0