5 Augusti 2010

Kakan är söt när hon sover, hon vickar på tårna :)
Skön dag, nästan ledig. Bara en affär i Finspång där vi bara skulle plocka bröd, som var gjort på en halvtimme.
Vi råkade dock  båda försova oss lite imorse. Tror jag hade råkat klicka av alarmet på mobilen. 

Efter work så har vi bara chillat här hemma i Svärtinge :) 
Lagade lite mat, hängde lite tvätt, tog hand om disken och så. 
Kakan måste ha somnat nångång efter att vi kollat på Ceasar - hundsnackarN!
Kanske dags att väcka henne snart och se när vi ska glida in mot staden.
Måste kolla till min lilla pärla där hemma, mammas lilla prinsessa ♥
Ska även kolla om Patrik kommit med de absolut sista av mina grejer. 
Yes, denna gång verkar det faktiskt som om att det är på riktigt. 
Men men, han är en väldigt älskad och högt betydande person i mitt liv ändå.
Vi hörs l8ter!
Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0