4 Augusti 2010 - Boybands must not die.

Cuz' they did our day!

Nyduschad och snart redo för att återvända ut till Svärtinge :)
Att få upp Kakan imorse var inte det lättaste kan jag lova. Jag försökte i 20 minuter innan kvinnan tog sig ur grottan gjord av täcken och kuddar. Med ett morgonruffs som stog åt alla håll så smög hon in i duschen medans jag väntade på henne och att vi skulle åka. Innan vi åkte fick hon lite lätt damp när hon skulle fylla på motorolja, den där..korken? njaa, locket ja, satt fast ashårt :D

Mellan alla affärer idag i bilen så har vi ööööst boybands, såsom BSB och FIVE som aldrig förr.
Så nej, Boybands must NOT die. Inte nu iallafall. Vi gillar att vara gay !
Men annars så hade gått lika snabbt och lätt som alltid.

Just ja;


Detta är den vagn (och tre korgar) som förra veckan blev överfull när vi var tvunga och ta ner alla påsar vid kassorna.  Det var samma som vi igår fick plocka upp igen! Lätt att hitta bland alla påsar? Nej. Tror detta ska ner nästa vecka igen...kill me.

Ska väl snart försöka få på mig lite kläder och plocka iordning lite, vet inte när vi ska åka riktigt :)
Undra om vi sover ensamma inatt igen? Då ska jag skrämma sönder Kakan som jag gjorde igår kväll.


Love J.

Kommentarer
Postat av: Crain

Boyband ftw baby! :D <3

2010-08-05 @ 11:13:24
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0