31 Augusti 2010

Godmorgon !


Har precis smällt i mig lite frukost så nu är jag fit for fight resten av dagen.
Somnade kanontidigt igår för ovanlighetens skull.
Dock har jag snart lust att bryta av min laptop och slänga ut den genom fönstret eftersom den bluescreenar hela tiden (jag orkar inte göra nåt åt det).


Tänkte bara dra ett par ord lite kort för nu ska jag nämligen iväg.
Först blir det en 22-minutare på stan (solning sjävklart) och sedan ska jag styra mina steg ner mot Zarah :D
Haha, hon kommer döda mig. Eller så tar jag död på henne med min hyperaktivitet.
Faaaast, det känns lite som att jag börjar bli sjuk...IGEN!
Om jag nu blir det så spricker mina planer, bajstusan också.
Aja, hörs l8ter ;D

Love J.

Imorgon får vi alla ta ett sista farväl av dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0