3 Augusti 2010

Förlåt för dålig uppdatering, men jobbar ju mest och spenderar min tid ute i Svärtinge hos bästis :)

Idag har vi som vanligt jobbat iallafall.
Blev klara till klockan 13, trodde vi ja. När vi bara hade att beställa nya varor kvar, så kommer chefen och säger att vi inte kan ha vagnen med alla tusen påsar naturgodis i ute på lagret. Det blev en del diskussioner om hur vi skulle göra och till slut så tyckte han att vi skulle sätta upp alla påsar IGEN (vi tog ner dom förra veckan) vid kassorna. Sååå det var ju bara göra. Kunde dock inte göra fler än 6 kassor eftersom det var fullt med folk vid dom andra. Att stå där med en överfull kundvagn och 3 st kundkorgar och leta efter rätt sort och antal är inte sådär jättespännande kan jag lova. Både jag och Kakan skippade helt den där " kom ihåg att le ". Efter en timme gav vi upp, hälften är kvar.

(eftersom att min lur inte verkar vilja funka så kommer bilder en annan dag)


Annars då ?
Har sovit ute hos Kakans mamma. Haha, vi sover alla 3 i sängen eftersom jag och Kakan är lite lätt larviga :D
Eddie tvingade vi ut igår igen efter en liten läskig sak som hände.
Det var som så att vi satt och kolla på TV, helst plötsligt så kollar båda två samtidit upp på väggen brevid TV:n och i nästa sekund flyger två hyllor fulla med cd-skivor rakt ner i golvet. Eller den ena flög typ rakt fram ner framför soffan och den andra drog ner i cd-spelaren, alla skivor flög 5 meter åt alla håll och lampan som ramla ner i golvet tändes. Jag och Kakan bara kolla på varann, sa inget, typ bajsa på oss lite och sen kom asgarvet. OCH GÅSHUDEN! Fyfan, kände sånt jävla obehag, riktigt creeeepy.
Haha senare på kvällen när jag och Kakan står och lagar mat så kommer Eddie ut och frågar " spelar ni musik?" haha ingen av oss hade musik på eller nånting, så ja, äckligt det med!

I brist på andra bilder så kommer här min ögonsten, prisessa och mitt allt;




Min fina ♥

Hepp, dra ner till donken tydligen.
Tjuuu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0