29 Augusti 2010

Japp, lite frånvarande sådär.

Har iallafall nu fattat ett ganska stort beslut.
Kommer inom en snar framtid att flytta till annan ort på obestämd framtid.
Känner inte att Norrköping har så mycket att ge mig längre.
Blir att söka ny bostad, komma bort härifrån, hitta ett jobb och tjäna sina egna pengar.
Kommer bli förjävla skönt, bara slippa allt här.
När det blir ? Det kan jag inte svara på just nu, men helst så fort som möjligt.


Över till nåt helt annat då.

Var precis nere i tvättstugan och sparka igång 2 maskiner. Under tiden ska jag kolla klart på Tre Kronor, sista säsongen så snart sprängs helaste alltet! Sen måste jag senare sen vandra ner till Deli, eller ah, hem till Zarah för att lämna lite cash och trådlösa bredbandet så hon kan fixa med skolan imorn :)
Sen jäääklar ska jag soooova, mm! 

Hörs lite seeeenare!

Love J.





Ni har igen rätt att på nåt sätt alls att döma mig för mina handlingar.
Prova att leva era egna liv först, ta hand om era egna problem och sen kan ni kanske yttra er om saker och ting.

Kommentarer
Postat av: "Bästa" fastern

Det låter sunt tänkt..

Ibland skulle jag vilja göra detsamma...



Kramar

2010-08-29 @ 23:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0