20 Augusti 2010

Ni får faktiskt stå ut med ett kortfattat inlägg, jag har inte riktigt tid just nu.

Jobbat idag (sista dagen) med Kakan och sen anslöt sig även hennes mor.
Kan lova att det var riktigt kämpigt att ta sig upp klockan 6 imorse när jag inte fick sova förrän vid 4.

1. Jimmy börjar snarka som fan. Får skrika på han tills han kniper käft.
2. Esmet bestämmer sig för att sätta sig och kraäkas helt random när jag väl börjar komma in i somnarstadiet.
Så då vare bara torka kattkräks
3. Kryper ner igen och då börjar folk föra ett jäääävla liv utanför, så då vare bara att ta sig upp för att sätnga igen fönstrena.
4. Jimmy sätter igång yttligare en gång (han höll på även mellan det att kf kräkades och folket härja)

Sååå, ah jag låg och skrek på honom ett bra tag sen måste jag ha somnat av utmattning!

Gick bra och jobba idag, som alltid .

Nu måste jag dra mig, Kakan ska komma o plocka upp mig.
Hörs laaater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0