19 Augusti 2010

Jag är lite ledsen. MM. Eller massor egentligen. För vet ni varför?
JAG HAR NACKSPÄRR ! Kan inte vrida mitt stackars klot åt vänsert, måste vrida med hela kroppen då för att kunna se något, haha ser apfult ut.
Men får hoppas på att det går över.
Eftersom jag inte gjort allt för mycket idag mer än att legat o sett tjock ut så slänger jag in ett par ord om gårdagen

Händelse nummer 1: Nära-döden-upplevelse
Jag och Kakan kommer och åker vägen från gammla Prix och ska ut på Söderleden.
Rödljusen funkar inte, blinkar bara gult så vi tänkte somså att eftersom att vi åker på huvudled så kollar vi bara så ingen annan dumfan kör ut mitt i vägen. Allt såg lugnt ut, vi glider vidare och helt plötsligt dyker en jävla kärringfan upp på vänstersidan och kör rakt ut framför oss!!! Hade inte Kakan typ användt sina panikbromsningsskillz så hade vi nog kört rakt in i sidan på kärringfans bil. Jag fick lagom med kramp i tårna förövrigt. Det är nåt fel på mig, för om jag sitter brevid nån som kör så får jag för mig att jag kan gasa och bromsa jag med, så det blev lite så igår, haha :D  Meeeen vi överlevde iallafall.

Händelse nummer 2: Athena
Direkt efter jag kom hem igår så blev det dusch och fix.
När jag kände mig någelunda tillfräschad igen så gick jag ner mot Patrik.
Tanke var att vi skulle gått til Deli för att käka lite och så, men det slutade med att vi gick genom halva stan typ och slutligen så hamnade vi på Athena, en grekisk resturang på Kungsgatan :)
Vi käka någonting (minns inte namnet) med pasta, fetaost, ox-och fläskkött i grekisk pastasås, riktigt gott och så en öl på det. Kanontrevligt hade vi, men tusan så dyrt, tur att Patrik är tät, haha!


En patrik :)


Haha, min halvätna mat. Gott som tuuusan.

Tack för en trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0