14 Augusti 2010

Godmorgooon!

Dock för nån timme sen då jag klev upp ur Kakans soffa som jag sov i inatt. Faaan vilken skön soffa :O
Änywäy. Sitter hemma nu och ska snart...så fort orken finns, ta mig en dusch och fixa mig lite för att sen ta spånken bort mot farmor.
Mamma ringde nyss och dom skulle möta upp farmor vid blomsterbinderiet i Eneby för att beställa arrangemang till farfars begravning :/


Just ja. Ett tack med för en kul kväll igår hemma hos bästa vän
. Det är sånt jag behöver just nu (:
Jag har även lärt mig att inte ta livet på för stort allvar, man kan lika gärna bara leva i nuet och ta allt som det kommer. Går det åt helvete, så gör det. Men jag har tröttnat på att leva i ovisshet, att aldrig veta eller vara rädd över hur morgondagen ser ut. Man behöver inte oroa sig, det gör en bara trasig.


Big looooove. ♥
(Mitt hår, det finns en anledning. Jag sköljde huvet i iskallt vatten, hade feber och huvet var överhettat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0