13 Augusti 2010

Fredag den 13:de idag och som vanligt så märker ingen större skillnad.


Har genomlidit en natt med feber/frossa, hosta och en enorm förkyldning.

Kommer knappt ihåg att Kakan ringde mig imorse för att se om jag kunde följa med och jobba.
När hon ringde vid kl 12 förut och undra om jag kunde följa med och ta sista affären så kände jag att mitt dåliga samvete tog över sen morgonen och just därför trottda jag sjukdom för att fälja med henne :)
Coop ute i Ingelsta, inte så mycket idag, bara det nya som kommit. Så det gick snabbt och lätt.
Jappjapp, vi käka korv efter, som alltid :D

Ligger och kollar på Tre kronor säsong 7 nu (den är trååååkig)med mina svullna bihålor, dricker lite Hallonsoda och funderar lite över vad man kan göra ikväll.


Kolla inte rååå!
Yepp, igår så Haga-hängde vi, me and my pearly !

Love J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0