1 augusti 2010

Så vare söndag igen då.

Har haft en underbar helg med mina bästa.
Blev massa bus, alkohol, skratt och gamla minnen.
Ni är bääääst.

Sitter mest och sitter för tillfället.
Så fort jag rör på mig så känner jag hur det där jävla illamåendet kommer krypandes igen.
Imorn har jag bestämt mig för att köpa mig ett gravtest, bara för säkerhetsskull, med tanke på illamående, svullna tuttisar osv, hahahah :D
Haha, man ska inte må såhär skit som jag göööör, tyck synd om mig !!!

Ska väl snart kila ner i tvättstugan, köra 2 maskiner för att sen dra ut till Kakan i Svärtinge :)
Blir att sova där inatt eftersom vi ska jobba imorgon.
En vecka avklarad, 3 more to go ;D



Lite nostalgi har ingen dött av. Sköööninglåt!

Hepp, plocka iordning på tvätten då.
HÖRS!

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0