03:33

Gick ut och mötte tystnaden.
Medans jag stod där och rökte såg jag grannen stå i sitt kök och laga mat.
Han kanske ska iväg och jobba snart, eller har han lika svårt att somna precis som jag?
Jag bara ligger och stirrar upp i taket med en lurvtuss på mitt bröst. Hon spinner, drömmer, håller min arm hårt.
Jag vill inte möta morgondagen med alla dess bekymmer.
Ögonen svider men tankarna i mitt huvud tillåter mig inte att somna.


Om jag bara fick somna och vakna upp till det liv jag en gång tänkte mig.
Det var inte här jag ville vara. Men det var här jag hamna.


03:39

Jag kanske borde vara glad åt det jag har, trotts allt.


Love J.

Kommentarer
Postat av: "Bästa" fastern

Har exakt samma problem.

Så kan förstå hur du känner.



Kram

2010-08-26 @ 12:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0