We will still be, friends forever.

Och nu till det som gör mig lite extra glad idag, nämligen ; Jag har hämtat min studentmössa OCH hittat en perfekt klänning till studenten!

En liten bild på hur det ungefär kommer se ut den 10 juni.

Klänningen är från MQ, 499 :-
Helt klart värt det!

Haha jag ringde min man först innan jag köpte klänningen, ville ha ett godkännande och självklart sa han att jag skulle go for it och köpa den =D  Tack Bob för att du bad mig gå in på MQ.

Det börjar närma sig, det är ca 60 dagar kvar sen sätter vi inte våra fotar mer inne på JB. Känns lite konstig egentligen, man kommer sakna't så mycket på nåt skruvat sätt.
Hur kommer det bli när man slutat ?Kommer allt fortsätta som innan?
En sak är säker, studenten med mina pärlor kommer bli helt underbar!
Och innan har vi ju både stdentkryssningen och studentveckan att se fram emot.

Love J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0