Visste ni att...?

8 (skruvade) sanningar om mig, Johanna Linnéa Steen

- Min största fobi är clowner och dockor.
- Jag blev panikslagen när min polare sa när vi stog i rulltrappan " Vad gör vi om rulltrappan stannar ?! "
- Mitt vänster ben är faktiskt ytterst lite kortare än högerbenet.
- Jag blir nervös och rädd av att handla mat själv.
- Jag trodde chilinötter växte på träd. ( ja, jag blev idiotförklarad för det, och blir det fortfarande idag)
- Jag kan inte kissa om inte vattenkranen eller duschen står på.
- Selma Lagerföf var min släkting.
- Jag är ett matt-freak, mattor måste ligga helt rakt, annars blir jag lite ledsen.

Ja, det var bara början. Håll utkik efter fler inlägg där jag berättar konstiga skruvade sanningar om mig själv ;D

Love J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0