Vill ha !

Hockeyn då: Jag är nöjd med att killarna fixa 3-4 mot Dif. Första perioden, mycket slarv och samma sak in i andra perioden. Det vände det i mitten av period 2 då dom blev tuffare och började spela som dom brukar, nästan. 1 match avklarad, och det är yttrligare matcher att se fram emot (: Nästa match spelar HV hemma och då har nog nerverna lagt sig också. Liv var jäkligt duktigt som stog upp bra mot Dif, som kunde ha fått in fler än 4 mål.
Nananana, HV HV HV 71, lalala. Hahah, jag är trött !

Hopp, om man skulle ta och mysa ner sig i sängen och försöka somna lite skapligt ikväll då så man kommer iväg till skolan i tid i morgon. Har bara en lektion, skööönt. Dock äre religion som kanske inte direkt ligger med på topp 3 över roliga lektioner, haha.

En sista grej bara ;




Imorgon rullar pengarna förhoppningvis in på kontot och jag ska även hämta ut mitt nya bankomatkort.
Får se om man tar sig en liten shoppingrunda efter skolan och iallafall få med sig något av dessa plagg hem.

Men men, mot sängen och antasta täcket!
Godnatt (:

Love J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0