Världens undergång.

Ända sen jag kollade på 2012, ni vet filmen om jordens undergång, så har jag blivit mer och mer säker på att Maya-folket kanske faktiskt har rätt. Det är skrämmande.
Med tanke på alla naturkatastrofer som varit, tsunamin, jordbävningar och nu solstormar så känns det som att det skulle vara början på allting. Haha, jag skulle aldrig ha kollat på den där filmen !

Jag är faktiskt lite rädd, tänk om det händer?! Då har vi bara 2 år kvar att leva, innan allt bara försvinner.
JAG ÄR RÄDD !  ... eller ?
Hahahaah, tänker nog bara mest för mycket =D


Tsunamin 2004


Jordbävningen på / i (?) Haiti


Vulkanjäkeln på Island fick nyligen ett utbrott?

Jag tror ändå att det här är början. Och fyfaaan vad det regnar ute, nu blire säkert översvämning och allt bara försvinner  !!
Johanna, skärping, laga mat eller gör nåt vettigare än detta nu, snälla?

L
ove J.


Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

sen tror dom ju att Katla ska få utbrott som lite konsekvens på den andra dumma vulkanen. Känns bra det här! We're fucked!

2010-04-23 @ 17:05:53
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/
Postat av: johanna

seriöööst?! yes, we're fucked!! :O

2010-04-23 @ 17:10:23
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/
Postat av: CuddlyCake

jag läste det någonstans iaf :O och den har inte haft utbrott på ca 100 år men eftersom dom är en serie av vulkaner som "sitter ihop" på ngt vis så reagerade Katla illa på den densomintegårattuttala :O

2010-04-23 @ 21:33:48
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0