Välkommen IG.

Tänkte mest säga...hej?

Sitter i skolan, har precis haft prov i Samhällskunskap som förmodligen gick åt helvete. Hjärnsläpp kallas det.
Men men, försökte svara på det mesta, och nu återstår det att se om man blir godkänd eller inte (:

Lång dag i skolan idag, ända till 15:30. Och som vanligt på onsdagar så är eftermiddagslektionen Historia och av någon anledning lyckas den lektionen gå extreeeemt sakta! Men jag ska nog klara mig igenom det.

Får se vad som händer efter skolan. Blir väl att sitta hemma, som vanligt? Äre fortsatt bra väder kanske man tar en powerwalk runt strömmen.
Men nu ska jag fortsätta göra inget vettigt alls fram tills vi får dra ner och käka.

Love J.


Föresten. Sjukt många år sen bilden togs.
Det är jag och min dåvarande bästa vän Li, tror vi har varit på någon avslutning eller liknande.
Fotot är taget på lekplatsen upp vid våran skola Uttersberg i Krokek, haha!  Liiiiten plutt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0