Valborg.

Godmorgon världen!

Vaknade vid 7 imorse, mer död än någonsin så låg och snooza ett bra tag, men måste även ha råkat klicka av alarmet eftersom jag vaknade runt kl 10 sen igen.
Ligger fortfarande kvar i sängen och funderar på vad denna fredag kan bjuda på för roligt.
Kanske lite vettig shopping? Måste färga håret i vilket fall som helst. Funderar även på vad man ska hitta på till kvällen, om man nu måste göra nåt speciellt? Men men, sånt som märks senare (:

Kör på Dagens låt direkt. Lite nostalgi och jag kommer hur mitt rum var fullt med posters på dessa grabbar.
 


Kommer börja med en ny sak här i bloggen på kika in lite senare ;D
Nu ska jag...göra nåt!

Love J.

Kommentarer
Postat av: Crain

Hahaha, en av dom har samma hårfärg som mig, med blondt i luggen xD så gaay!

2010-05-01 @ 18:06:30
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0