Underbar utekväll med Bobilicious !

Varning, mycket text.

Gårdagen ;
Jag, mamma och pappa åkte till Arboga runt halv 9 på morgonen, skulle på min arbetsintervju för jobbet på nyöppnade ICA supermarket där i Arboga. Det gick kanon, dom ringer på fredag och berättar hur det blir.  Efter det åkte vi hemåt igen, käka frukost, packade allt, sa hejdå till alla djuren, pussades med hästarna och så fick dom lite godis. Esmeralda fick panik i buren och försökte gräva sig ut, tror hon kände på sig att vi skulle åka därifrån. Hon är helt nere, bara sover hela tiden. Men snart åkte vi upp dit igen.
Runt kl 11 satt vi oss i bilen och åkte mot norrköping. Esmeralda sov, hundarna sov så det var lugnt. Dock satt jag där med en klump i magen som vägra försvinna, antar att det berodde på att jag hatar att skiljas från mamma och pappa. Väl hemma så bar vi upp alla grejor, jag pussade på min fina och sen gick vi ner för att säga hejdå. Och ja, det är lika svårt varje gång. Haha, jag fick säga åt dom att åka för jag kände hur jag snart skulle sätta igång och stortjuta!
När vi kom upp till oss igen så la vi oss i sängen och powernäpa, båda var sjukligt trötta. Men efter en halvtimme ringde min älskade Bob på dörren. Vi hade nämligen bestämt oss för en utekväll, och den utekvällen berättas det mer om snart. Vi drog upp på stan direkt, shoppade lite nödvändigheter och sen åkte vi hem igen. JAg ställde mig och lagade mat, Bob slacka i soffan och älskling framför datorn. Behöver ju inte gå in på varenda detalj, men vi fixade oss iorning, öste musik, kollade fotboll med grabbarna, drack vin och hade jättemysigt! Kom väl ut runt 00:15, stog i kö 20 min... men det gjorde inget för vi fick trevligt sällskap, Bob flörta med vakten och väl därinne så blev kvällen helt galet bra! Träffade en del trevligt folk, dansa, Bob fick en anledning till att inte våga kolla kontot idag och hela kvällen var fylld av skratt.
Efteråt så svängde vi förbi Teater Pizzerian för att kolla om den var öppen och jääääääklar vad folk det var ! HAHA, Bob var så himla kissnödig och jag såg inte att hon försvann in bakom disken inne på pizzerian, så hör jag en tjej säga; " Vafan, får hon gå in där ?! :O " Då visste jag att det var Bob som var i stort behov av en toalett.
Pizzan var kanongod och sedan styrde vi våra steg hemåt. Bob somna typ direkt och efter nån timma kröp även jag och älskling ner.
Tack älskade Bob för en kanonkväll !
Det kunde inte ha blivit bättre <3


( haha, bilden är inte från igår. )

Idag;
Vaknade runt 13:30, Bob låg tydligen på soffan då och Orest med. Toppen väder, toppen humör och kropp/Huvud mådde bättre än någonsin. Blev lite soffhäng, prat och senare så tog Bob bussen hem. Annars har det inte hänt så mycket. Spelat lite Xbox, kollar på TV och nu precis duschat. Så jag tänkte ta tag i disken så älskling kan fixa mat (:

Love J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0