Trött.

Ah, jag är förjäkla trött och har varit det hela dagen.
Somnade ju tillochmed lite på Historan förut idag, haha.


Har precis myst ner mig i sängen igen efter att ha svullat i mig lite pizza. Fick bli en stor jäkla kebabpizza med massa sallad på, muuums!
Tänkte iallafall att jag skulle lyssna på en novell från ljudboken så jag har en avklarad. Ska nämligen läsa 4 stycken och återberätta dom på tisdag.
Skulle igentligen hellre vilja se fotbollen som är nu, men skolan går i första hand! (:

Bara en sista grej;


Jag blir inte förvånad om denna jord snart inte finns mer -.-
Och ja, jag tror på skiten och ja, jag är fan rädd!

Love J.

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

:(

2010-04-28 @ 21:16:24
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0