Trött x 2.

Både jag och Emset ligger helt utslagna isängen. Hon tycker att jag ska ägna all min tid åt henne nu så det är lika bra. Tänkte bara säga några ord innan vi sätter på en film att somna till, det har varit en lång känns det som. 
Spenaderade nästan hela eftermiddagen i bilen,hämta hö till hästarna och laga mat,då bli man trött (:

Ikväll innan maten så provade jag min mors (Lena) brudklänning hon hade en gång i tiden när hon gifte sig med pappa. Riktigt fin klänning. Jag har bara sett den på bild innan så mamma Carola var snäll och hämtade ner de nså jag fick se den (:


Nu vet man ju vart man fått sin kropp ifrån, tack mamma ;D ! Haha.
( ignorera att jag ser ut som en man utan smink )





Men nu säger jag godnatt. Emset och lite tjejhäng väntar.
Drar filmerna ikväll istället,vi somnade ifrån dom igår.

Love J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0