Träningsverk.

Japp, imorgon kommer jag med all säkerhet vakna upp med lite häftig träningverk i benen.

Det var nämligen som så att jag förut idag låg och lyssnade på Ljudboken med Noveller som jag måste lyssna på, fyra stycken, tills på tisdag. Och när den väl tog slut så kände jag att jag blivit alldeles för uttråkad av människan som läste, så jag ville ha glass!
Mötte upp Jimmy utanför Donken, han käka jag drog glass. Sen blev det att vi börja promenera runt i Haga, ner mot Matteus och där slöt Matte upp med oss. Så då blev det ett varv runt strömmen, Jimmy berättade elaka saker om mig för Matte så nu framstår jag som ett jäkla pucko.
Slutligen så drog vi in på Hemköp för att Matte skulle handla för att sen dra hem och laga maaaat. Så då gick jag och Jimmy ner mot mig, jag gick upp och han åkte hem.
Det blev helt enkelt en 2 timmars promenad (: Har dock inga bilder då min mobil var hungrig på batteri.

Nu borde jag sätta mig med novell nr 2 så den blir klar sen planera lite över vad man kan göra imorgon.

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0