Surunge!

Jag insåg precis att jag har som mål att försöka sluta med två saker här i livet.

1. Rökningen.
2. Donken


Jag tror mer på att jag lyckas med rökningen då motivationen till det finns, att sluta äta Donken? Hmm tveksamt, dock kanske dra ner lite på det, haha! =P
Berättar mer hur det går för mig när jag sätter igång med SLUTA RÖKA grejen.

Jimmy har varit surbulleunge hela dagen. Han säger inte varför heller det puckot !
Men jag är glad ändå för om ett tag, nån timme eller två så kommer älskling hem och då åker jag ner till honoooom. Min bästaaste finaste Patrik <3


Såhääääär sur är Jimmy !

Aja, ska kolla på nåt häftigt för att fördriva tiden (:

Love J.


Kommentarer
Postat av: towe

haha donken skulle jag aldriiiig sluta med :D

2010-04-21 @ 18:32:51
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: johanna

hahaha nae jag känner med att det kommer troligtvis inte bli så att jag slutar med att käka Donken mat :D Donken byggde denna kropp! hahaha

2010-04-21 @ 20:35:39
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0