Stress !

Igår kväll pendlades det mellan tvättning och film. Freddah gjorde oss sällskap under kvällen också (:



Kollade ju på film med, först en helt ok, Witheout. Spännande film med bra slut för en gångs skull.
Sen kollade vi även på:

Riktigt obehaglig film. Man måste se den för att förstå och jag lovar att man sitter med gåshud på hela kroppen när man ser den.  Nåt mer som var obehagligt var att i filmen så slår klockan 3:33, några sekunder senare kollar älskling på sin mobil, gissa vad klockan var då ?

Nog om gårdagskvällen.
Jag känner inte riktigt att jag har tid att sitta här egentligen. Vaknade runt 11:15, tog en snabbdusch och har försökt komma ihåg allt jag och Esmet behöver ha med oss. Hon är ingen större hjälp, det jag lägger ner i väskan river hon upp igen -.-
 

Lite mer än hälften jag behöver. Sen ska ju Esmeraldas kattlåda och allt med.

Känner lite hur stressen smyger sig på. Vet inte riktigt när mamma & pappa kommer..
Förresten, det där med vår... vad hände med den ? Vakna upp imorse och ser ett litet tunt snötäcke utanför?! Trodde inte att megahockeyflingorna som kom inatt skulle göra så mycket. Blääh !
Neeh, nu är det bäst att jag fortsätter så jag får allt klar så det bara är att åka sen.

Vet inte hur min uppdatering kommer bli under veckan, men laptopen hänger med iallafall så får vi se.

Love J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0