Storstädning.

Godmorgon ! Eller morgon, eftermiddag ?

Blev att jag låg kvar lite extra länge i sängen idag. Hade lite magmys med Esmeralda och kollade på Biggest Loser finalen. När jag vakna var det stårlande sol ute men den tycka ha försvunnit nu. Jag som hade planerat en skön långpromenad känns inte längre så lockande. Så får planera om min dag lite.

- Dusch
- Mat
- Storstädning

Måste verkligen ta tag i städningen nu. Det är inte det att det är stökigt och jävligt här hemma utan det är allt katthår som virvlar runt ööööverallt ! Fattar inte hur en katt kan fälla så mycket som denna tös gör. Ska nog raka henne, eller bara helt enkelt fixa en borste och borsta henne regelbundet.

Aja, har inte mycket at säga just nu så jag återkommer senare.
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0