Snälla, håll käften !

Godmorgon!

Jag är trött som fan och ett humör som inte riktigt är på topp idag. Det finns två anledningar; Nattvättning OCH Esmeralda.

Tvätningen gjorde så jag kom i säng runt halv 3 inatt, somnade säkert runt 3, vaknade 5 minuter senare av att min, i vanliga fall älskade katt, gick runt och vrålskrek konstant, oavbrutet och hela tiden! Hon håller fortfarande på. Hennes jamning låter så himla nedstämd så jag kan inte bli arg på henne, jag får anta att hon är kåt eller bara vill ha uppmärksamhet, dock har hon aldrig hållt på så här innan.

Så det har inte blivit många timmars sömn inatt, men måste ta mig upp till dagens andra lektion iallafall. Så tänkte snart göra mig i ordning och gå upp mot skolan.


Det där är bara häflten av hur högt hon har skrikit under natten.

Love J.


Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

välkommen till klubben. Koda har skrikit sådär OCH värre i över en vecka nu.

2010-04-13 @ 12:44:56
Postat av: johanna

Detta är iiingenting mot vad som har varit under natten och gårdagen :P Fyfaaan om hon hålls med detta trams för länge, hoppas på att hon blir hes och ger upp till slut -.-

2010-04-13 @ 12:48:03
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/
Postat av: CuddlyCake

har du riktig otur får du nog förbereda dej för en jobbiga 5-7 dagar ;O



och nu som protest satte Koda igång för det, hah!

2010-04-13 @ 13:40:48
Postat av: johanna

hahah jag viiiiill inte ! Hon får fan flytta hemifrån om hon ska va en liten trottsig tonåring :D

2010-04-13 @ 14:10:04
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/
Postat av: CuddlyCake

jag tror det rätta ordet i detta fallet (gross at it is) är k*t tonåring!

2010-04-13 @ 14:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0