Skjut mig!

När man är sjuk, borde det inte bli bättre dag för dag? Jag trodde iallafall det men oj jävlar vad fel jag verkade ha. Kände mig helt ok igårkväll när ja somnade, men under natten har jag vaknat upp feberig och imorse fick jag knappt luft för att både näsa och hals verkade vara igentäppta och det har ännu inte släppt.
Får snart bli ett besök hos farbror doktorn!
Eftersom jag inte finner orken till att gå till skolan då jag blir anfådd av att bara traska ut till köket, så får det bli att plugga lite hemifrån idag.


En bild dom väcker roliga minnen=man blir på lite bättre humör (:


Men ja, det är väl bara börja och se hur mycket man orkar helt enekelt.

Love J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0