Sjukling.

Sitter hemma hos Jimmy just nu. Känner att vänster örat har åkt på nån inflammation och likaså halsen, så är det inte bättre tills imorgon så blir det ingen skola. Hatar mitt jävla öra !


Pratade med mamma lite förut och Esmet hade precis kommit hem till dom (:
Hon busa runt med voffarna och sånt. Så jag är helnöjd, för det vet jag att lilla sessan är.
Innan hon åkte så gosade vi massor i soffan, busade lite och pussades.


Gammal bild på mys-missen <3

Blev kvar hos Patrik ett tag förut. Kom väl dit runt kl 14 så kollade vi på fotboll, busa med Rulldan, fixade lite mat, pratade, Rulldan åkte, hjälpte Patrik att städa lite, jag grät för mycket, vi kramades och lovade att ses i veckan.

Jag kanske borde inse att det faktiskt är på riktigt nu, att det faktiskt händer på riktigt. Det gör ont, nåt så jävla ont men det finns inget jag kan göra åt saken. Det enda jag vill är att han ska be mig komma hem, för jag tror vi båda vet hur fel det här är.

Hmm....

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0