Shopping.

Jag är överlycklig.

Gick upp till skolan förut för att Kakan ville ha sällskap när hon skulle käka, så jag passade på jag med. Potatisbullar / blodpudding, helt OK !
Drog vidare hem till mig för att lämna lite saker och styrde sedan stegen upp mot stan. Bob hade körlektion så vi drog förbi Forex först för att ta ut pengar, vidare mot Gina för jag behövde nya solglasögon, hitta ett par svarta snygga, typ Ray-Ban liknande, kopia helt enkelt och sedan mötte vi upp Bob (:
Stog i solen och myste, besökte vårt älskade Donken för Bob var hungrig, Kakan var tvungen att dra ner till rese för hon skulle med busen ut till sin tottis så då kom jag på att jag var tvungen att ta hand tag i bank-grejen. Vi fixade så att mitt nya kort kommer till min bank på Fredag och då är det bara att jag går dit och hämtar ut det, helt underbart bra!

Blev lite shopping,  ( Kika in lite senare så får ni se ;D ) prat, mys och skratt i solen och sen gick vi ner mot rese så Bob kunde ta bussen hem (:
Så ja, nu är jag hemma. Älskling ska iväg på fotboll ikväll, IFK - Öster så jag ska väl passa på då att göra klart lite skolarbeten. Ska även städa lite och fixa med tvätten.

Några bilder från idag;


Bob käkar glass med stiiil.

Kukjävel vare ja, man tackar! Haha.

Ah, så ser nya brillsen ut.

Nu mår hela jag som bäst, i sol och värme.

Men som sagt, kika in lite senare så kommer jag visa en sak!

L
ove J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0