Samhällslektion.

Godmorgon!

Som alltid så lyckades jag försova mig i morse så Kakan fick vänta några minuter extra nedanför.
Har inte sovit mycket inatt heller då kåtkatten har hållt mig vaken och uppmärksam på att hon vill ha en kattpojke. Och det blev inte bättre imorse när jag stressade runt och hon bara sprang efter mig och skulle stryka sig. Ååååh!

Men ah, kom iväg till skolan till slut och nu sitter jag på Samhällslektionen, ska skriva om Kärnkraft? För- och nackdelar, ytterst spännande...NOT! Skulle ju hellre spendera denna soliga dag med att göra mer vettigt?



Skola till 15:30 idag, med historia som sista lektion.
Aja, ska fortsätta med det jag höll på med så det blir klart och kan skickas in.

Love J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0