Rooooad trip!

Bästis ringde tidigare förut idag, runt...17:30 ? Hon bjöd med mig på en roadtrip ner till Jönköping för att hämta hennes bror + hans grejer. Behöver inte dra upp i detalj varför, men så vare iaf !
Det var en völdigt trevlig dit resa och även lika så hem, dock var vi aströtta och hela bilen var fullproppad med saker, haha! Så nu har jag sett lite häftiga saker...typ...vatten? =D

Dock funkar inte Jimmys jävla mobilkabel så kan inte slänga in våran awesome roadtrip-film. Men bjuder på en låt, som har spelats mer än en gång iallafall.




Jag borde sova, men orkar inte.
Ska försöka komma upp och iväg till skolan imorgon så det är väl lika bäst. MEn först, en dusch kanske?

Love J.


Kommentarer
Postat av: Crain

min och boshis toyota låt! :D

love it!



Tack för ni följde med. <3

2010-04-21 @ 12:41:42
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0