Promenad.

Patrik och hans bror har nyss stuckit iväg bort till deras mamma. Tanken var att jag med skulle dit men känner att när man inte är riktigt sams och kommer dit o ska försöka vara trevlig, neh, sån är inte jag. Är jag på dåligt humör så är jag det..då tänker jag inte sitta och låtsas. Så jag kände att jag hellre stannar hemma då. Men det hade ju förstås varit trevligt att få tärffa folket, men det får bli en annan dag.
Hoppas på att jag och älskling kan få en mysig lördagskväll eftersom jag snart åker bort en vecka. 
Känner ändå att jag inte kan sitta ensam, det är deprimerande så jag tänkte tvinga ut Djimmy på en promenad i solen nu snart. Har suttit inne alldelse för mycket nu när det varit fint väder ute så nu blir det på med skorna och solbrillorna.

Får se när jag kommer hem, men vi hörs då iallafall !




Love J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0