Promenad med älskling.

Har precis kommit hem från min och älsklings sköna promenad i vårsolen (:
Folk kolla lite snett på mig bara för att det såg ut som jag bara hade jeansshortsen på mig, men jag hade faktiskt strumpbyxor under med, så jag frös inte.

Dagens våriga outfit!



Lite bilder från förut:





Jag fick en liten kompis, som vägra flyga iväg !

Känns i hela kroppen när det är vår. Jag blir så jäkla mycket piggare och även humöret förändras väldigt mycket (:

Nu har jag lovat nåt jag inte borde, jag ska nämligen ge mig på att göra makaronilåda till mig & älskling.
Haha, detta kan ju bara sluta i ren katastrof

Love J.


Kommentarer
Postat av: sannah

tröööjan:D va kmr den ifrån:D

2010-04-04 @ 20:39:51
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: johanna

haha tack ! köpte den faktiskt på barnavdelningen på Lindex i veckan :D finns även i grått

2010-04-04 @ 21:19:49
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0