Nattligt måste.

Jag är suuupertrött verkligen, men ah...som vanligt så är vi sämst på att sätta upp tvättid så nu var jag nyss nere och slog igång 3 maskiner. Helvete heller att jag någonsin går ner i källaren ensam, kände mig så jäkla iaktagen trotts att det var tomt på folk i källaren.

Tänkte dra dom 5 bästa grejerna som jag alltid kollar på via Webb-tv. (jag missar det alltid på vanliga tv:n)

1. Svenska Hollywood fruar.

Ett måste att se vad Maria Montazami har för sig.

2. Erik och Mackan; Guldfeber

Två puckon man inte kan få nog av

3. Andra Avenyn

Meningen var aldrig att jag skulle börja följa detta, men jag är en trogen tittare sen första avsnittet.
Haha, det är inte bra, men man fortsätter kolla av någon anledning.

4. Bella&Tyra Show

Två duktiga tjejor med humor och som är klockrena tillsammans.

5. Solsidan

Okej, ge mig en långfilm, nuuu ! Bästa bästa.

Love J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0