Mina raringar!

Förut tidigare idag så bestämde jag mig för att borsta av mina älsklingar lite ordentligt, vilket jag fick ångra, haha. ( full med hååår ) Svansarna  och manarna finns det inte en tova kvar i, eller det fanns inte förut när jag var klar iallafall och sen tänkte jag lite som så att jag kunde borsta av dom med piggborsten lite, det var ju bara fetglömma direkt ! Mina nordsvenskar...vad ska man säga? Efter att jag var klar med dom så hade jag fått ihop päls som skulle räcka till en ny häst. Dom fäller som tusan nu, och det är nu man förstår att dom verkligen inte har fryst denna vinter som var. Spelar ingen roll hur mycket jag drog med "skrapan", det bara låssnade mer och mer och till slut var hla jag täckt med hår ! Men dom njöt och myste massor, så dom blev helnöjda. =D

Jag nöjde mig inte bara med att få dom någelunda rena utan jag var kvar i hagen, trotts regnet och bara pussade på dom och myste. Fick till och med ge Nordman en puss ! (Han vill aboslut INTE bli pussad på) Sen satt jag mig i vindskyddet och lockade in dom, iallafall i öppningen... och där stog vi och bara prata,kelades och knapra morötter. Mina fina, jag älskar er ! <3


Haha, Maiken var trött ! Eller så kan man tro att ngåot var extremt kul ?


Gammelfarbrorn Lövis (:


Nordman är 16 men i mina ögon ser han/är han fortfarnde en bäbis (:



Puss på Maiken


Nästan-puss på Nordman (:


japp, dom äter allt. Nordman trodde tillochmed att min mobil var ätbar -.-

Tror inte någon förstår vilken glädje dessa djur ger. Mina absolut bästa vänner, och jag skulle kunna spendera varenda dag ute hos dom. En dag ska det bli som förut.

Love J.


Kommentarer
Postat av: Z.C

Söta pollar du har där!

2010-04-08 @ 20:31:10
Postat av: Anonym

ja dom är ju det. ^^

2010-04-08 @ 21:22:53
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/
Postat av: Moster Maria

Oj så fina de blev!!!!

Kram på dig <3

2010-04-09 @ 00:57:52
URL: http://lillaosterbygard.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0