Min och Esmet's sista natt.

Jag och Esmet ligger båda lite halft ledsna nerbäddade i sängen och kollar på Bert. Jag är ledsen över allt och inget, mest för att vi åker hem imorn och att jag saknar älskling, Esmet är ledsen över att inte få busa med hundarna och pussas med Rambo mer på ett tag ):

Har haft en dunderbra Fredag, med fredagsmys självklart ! Nar pappa kom hem fixade vi iordning Tacos och lite ragnar, massa gott!
HAHA kvällens citat som jag dog lite av ; Oh du, den där lukta räääka röh!
Mamma försökte vara lite seriös när hon sat ti telfon, men vet inte om det gick så bra när världens garvattack utbröt av alt konstigt som sas, hahah puckon !<3
Efter maten kände vi att det behövdes en promenad så vi tog med hundarna på en längre sväng, och vad kul dom hade ! Så 5 av 5 Toasters får helt klart denna fredag. Tottisarna fick även dom lite fredagsmys med bananer.



Fredgasmys ? Ahaaaråh!

Bara för att ; Mr. Ragnaaaar.

Hundarna utsattes för yttligare ett klistermärke-påhopp =D



Promenad i kvällsolen med världens bästa.
 

Hundarna med vårkänslor och hjärnspöken.

Aja, nu har Esmet bestämt att hon ska ligga på min mage under täcket och mysa så jag återgår till Bert !
Godnatt.

Love J.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahha Fredgasmys xD

2010-04-10 @ 03:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0