Mammas Pärla.

Alltså, äre ok om man bara dör för en liten stund? Tills feber och förkyldning gått över? Isånna fall vill jag gärna göra det nu nu nu! Feberfrossa x 2 inatt och nu igentäppta bihålor och andningssvårigheter + ett ont öra.

Igår så drog jag ner till min, ah min faktiskt, fina Patrik (:
Jag måste erkänna att dom 2 första timmarna kändes ungefär som då när man precis hade börjat träffa varandra, haha skitlarvigt men jag blir sån. Så då blev det typ att man satt och prata lite, kollade på varann och kunde inte låta bli att le. Jag hjälpte han med lite fix där hemma, och vi insåg att vaniljglass vit och vanlig vit färg inte är detsamma, haha! Iallafall, kvällen blev hur bra som helst och tusan så mysig. Vi pratade igenom det mest och jag tror att vi båda vet att vi inte ska vara på skilda håll, det är han och jag helt enkelt.
Vi kollade på en jättebra film, åt PIMPIM och Polly...och bara va. Vi låg där i soffan och ja, vad kan jag säga? Jag känner att jag är påväg att må bra igen, iallafall bättre.





Kom hem till Jimmy för en stund sen. Han låg och sov...klockan HALV 4 på eftermiddagen ?!
Han sitter och spelar just nu och jag ska ta tag i Svenska prövningen så det blir klar snart.
Pratade även med mor min på msn lite nyss för att kolla hur det är med Esmeradla och ja, hon mår toppen :'D
Hon springer runt och busar i huset, leker med hundarna och är kär i Rambo. (Han som ser ut som Garfield)

carola säger:
 Rambo försöker att golva henne när hon blir för på...men esset steen är så jäklarns snabb att hon hinner undan =D Hon verkar stortrivas, har varit i sängen hos oss ett par vändor i natt.



Pärlan igår när mamma skämde bort henne med massa god tonfisk =D

Jag blir så glad för min lilla tös skull.
Bara hon trivs där uppe så är jag nöjd.
Jag låg och grät som ett litet barn igår hos Patrik för jag saknar henne så mycket, det känns tomt.
Man tror aldrig att man ska sakna något så pass mycket, men den här lilla flickan har blivit en stor del av mig.
Som tur är så kommer jag ju träffa henne snart igen <3


Love J.


Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

många tycker att det "bara är djur" men vet inte hur stor del dom är. Själv saknar jag Duffy varje dag (R.I.P) och det var 13 månader sen han dog... ;( känns som igår. Man ska älska sina djur ovillkorligt säger jag bara! ;O Nu babblar jag.. :$

2010-04-20 @ 16:43:09
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/
Postat av: Anonym

du har så rätt. Och jag vet att hon ändå har det bra uppe hos mamma o pappa och kan springa fritt o busa som hon älksar, men man saknar ju ändå även fast jag kan träffa henne nästan när jag vill. Men djur har ju sina personligheter, och det är väl det man saknar också. Tråkigt det där med Duffy :/

2010-04-20 @ 16:50:42
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0