Katt vs Hund.

Vet inte vad det var med mig imorse, men jag kom upp kl 7:20 och det som förvåna mig mest var att jag var pigg ?! Gick inte somna om så jag väckte Esmet och gav henne lite magmys, alltid en bra start på dagen.

Och på tal om Esmet... Hon springer runt i hela huset nu. Tänkte att sista dan vi är här så kunde hon få ta sig några varv och kolla. Så mycket nytt att lukta på och hon måste verkligen lukta på ALLT! Men hon stortrivs och kommer nog inte vilja åka hem imorgon. Hur ska hon klara sig utan sin pojkvän? Stackars Rulldan.
Det är lite kul för hundarna är jätte nyfikna på henne, hon är ju så söt så dom vill ju bara fram och pussas direkt på henne, men då springer hon undan och gömmer sig men är lika snabbt framme igen, haha! Så hon är ju inte rädd av sig, tror hon har riktigt kul faktiskt (:


Gammal bild på vårat Arsenal-fan !

Jahopp. Fredag idag då. Förut runt kl 9 så åkte bror och hans flickvän hem, så nu ärdet rätt tomt här "/ Hoppas på att vi ses snart igen! Han har ju egen lägenhet nu så blir väl till att dra dit nån dag och kolla lääääget.

Jag och mor ska väl snart åka in till Köping för att köpa fiskmat, dom håller på att svälta ihjäl =D
Så vi hörs senare.

Love J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0