Kärleksbrus.

Det blev aldrig någon andra lektion för mig, Kakan och Bob på eftermiddagen (:
Vi bestämde att vi istället kunde göra det vi skulle gjort på lektionen hemma och då fanns tiden för att dra ner på stan för att köpa Kakans klänning. Dock fick hon en jäkla beslutsångest när vi sa åt henne att kolla på MQ på en klänning, haha vi skulle aldrig ha öppnat käften. Men efter lite om och men så bestämde hon sig tillslut för den vi la undan inne på VILA igår. Kanonsnygg !

Men innan shopping så tog vi även en sväng inne på Lagerhaus. Massa häftiga saker =D
Kakan köpte en present till sin mor som jag så snyggt slog in och Bob köpte Kärleksbrus som egentligen var vanlig jäkla hallonsoda, haha.





( haha det vettefan! )



Kakan med sin Jag-lider-av-extrem-beslutsångest min =D

Nehepp, lika bra att jag fortsätter med pluggandet.
Har nämligen prov i Samhäll imorgon så lika bra att läsa några timmar så man lär sig lite av det iallafall.
Kika in lite senare så ska jag slänga upp en video på 2 puckon ;D

Love J.

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

på tal om Lagerhaus såhär för ett tag sen.. Mycket spännande när Pierre faktiskt tappade sin förlovningsring under en packpall där och dom går ju inte flytta.. O_o Han befann sig krypandes på golvet i kanske 30 minuter och kunde inte hitta den, moahaha! Sen hjälpte hon i kassan till. Spännande timme de

2010-04-27 @ 15:52:30
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/
Postat av: Crain

Mohahaha.

Jag har inte ångrat mig än iallafall! :D

2010-04-27 @ 17:25:59
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0