Kakor som belöning!

Nu kan jag somna gott inatt vill jag lova, utan nån som helst ångest över att jag har något ogjort. Blev nämligen precis klar med min 3½ sidor långa uppsatts om Martin Luther King, och oj vad beröm jag fick av älsklingen. Och så fick jag kakor som belöning, det är tecken på att jag varit duktigt, haha ! =D

Rökfri; 23 ½ timme.
Ja, helt ärligt, inte en enda cigg, inte ett enda bloss på alla dessa timmar.
Men ja, självklart har jag suktat efter en cigg och jag var nära förut på att bryta detta, men älskling fick mig  att tänka om (:

Så denna dag tänker jag beröma mig själv och höja min självkänsla rejält!
Gjort klart några skolarbeten, håll rökningen på avstånd, lagat god mat och en grej till som är hur grejt som helst är ju att HV71 vann den 5:e finalmatchen mot DIF med 5-4 !!!!

Har nog inte mycket mer att säga ikväll, inte mer än att min uppdatering ska bli bättre, det har bara varit lite jobbigt som ni vet de senaste dagarna. Men nu är jag tillbaka och på topp, så vänta er en ändring (:
Kan passa på att lägga upp bilder / film från min, bästis och Djimmys amwsome roadtrip ner til lJönköping häromdagen: 

 




Oh, vad Jimmy ska ljuuuga. Hahaha =D

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0