Just like Jesse James !

Godkväll !

Kom hem nyss precis faktiskt ganska så nu.  Drog ju ut förut för att möta upp Djimmy boii. Han var hungrig så det blev Donken för hans del dirr. Jag fick glass, tack !  Gick en liten sväng, förbi en lekpark och Djimmy bad mig att inte ofreda barnen innan vi passera dom. Jag höll mig i skinnet denna gång ! Hamnade laater vid spånkhållplatsen vid Breda vägen.


Jag låg och såg snygg ut när spånken åkte förbi.

Vi bestämde oss för att dra upp till Djimmy, men först skulle han fylla på sitt pantförråd så han kirra 4 liter cola till?! Blev att kolla på konstiga saker på Youtube och snacka om allt och inget. Drog även ett hätigt balkonghäng när jag skulle röka. Mer än så hände inte... eller jo han var snäll som följde mig till Norrtull. Dock så var jag jääkligt kissnödig ( haha värt att veta ) så jag vek av in på Matteusskolgården, awesome !

Nu ska jag sätta i mig resten av mina chips och tagga inför nattvättningen  (:

Love J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0