Jobb.

Godmorgon !

Klev upp för en stund sen, runt kl 9. Vilket "fint" väder man vakna upp till, regn ! Deprimerande.
Väntar just nu på att Kakan ska plocka upp mig, vi ska jobba. Det var länge sen nu, men det är alltid lika kul =D

Igår var jag för trött och hade fullt upp med folk och fotboll hela kvällen.
Först drog jag, Jimmy och älskling för att köpa lite mat på Spicy Hot, sen hamnade typ alla 3 i matkoma, Jimmy snarka iaf så det borde han gjort. Det blev mer TV, Freddah kom förbi och sen... 20:45, fotbollen ! Arsenal-barca. Ingen bra första halvlek kan jag väl inte påstå, Barca hade allt för mycket boll. Men det vände och andra halvlek gick bättre. Zlatan gjorde 2 mål för Barca, Walcott byttes in och gjorde 1 till Arsenal och sen får Fabbe sätta en straff. Så restultatet ; 2-2 ! Nu gäller det att dom vinner borta i Spanien på tisdag bara så är dom vidare i semifinalen i CL !
Kakan kom även hon förbi igår och joinade (: Tror inte folk börja åka hemåt förrän runt halv 1 inatt? Och då ställte jag mig och diska, och det var en heeel del disk ! Trött tusan var jag så det var bara att ta en dusch efter för att sen somna i sängen brevid älskling.

Neh, nu ska jag ta en rök för snart kommer nog Kakan (: 
Puss&Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0