Jag älskar er.



Imorgon när ni släpper av mig hemma i Norrköping så kommer det bli lika jobbigt som förra gången jag hade spenderat en vecka tillsammans med er. Man hör inte ofta att folk saknar sina föräldrar, men jag är en av dom som gör det, jag saknar er även om jag just nu är kvar här. För jag vet hur ledsen jag kommer bli när ni åkt i morgon och jag inte kommer få träffar er på länge igen.
Jag hoppas ni vet att jag älskar er högst på jorden och att ni inte bara är mina föräldrar, utan även mina bästa vänner, dom två bästa och underbaraste personerna i mitt liv.

Allt ni gjort för mig i alla dessa år, jag kan inte tacka er nog för erat stöd och eran glädje ni skänker mig.

Love J.


Kommentarer
Postat av: mamma

men lilla gumman <3.. Nu kom det allt en tår.Det är så trevligt & härligt att ha dig hos oss, blev så tomt när du & din bror Fredrik åkte hem saknar er massor <3<3

2010-04-10 @ 19:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0