It's Taco-tiiime !

Jag är helt jättetrött i kroppen nu och huvudet dunkar lite lätt. Var nämligen snabbast i världen på att gå upp till stan, hem igen och in på Netto för att handla...på 20 min, den ni ;D
Så innan jag sätter igång med att diska och laga mat så tänker jag chilla lite.
Älskling kom nyss hem, härligt!

Kakan var här förut en sväng efter vi hade svullat glass i Folkparken med Eriken. Hon förstår mig nu, hur det är att ha en kåt katt som pratar hela tiden och sen försöka sova med skiten på natten. Esmeralda satt och prata med oss i en timme ca, men vi fick inte ur henne nåt vettigt, haha! Båda tröttna efter ett tag, men Esmet fortsatte snacka skit ett bra tag. Detta ska jag stå ut med i ca EN VECKA till, jag kommer avlida lite lätt.

Glassätning och prat om allt och inget i Folkparken med Bästis och Eriken (:

Haha sluta se så äcklad ut lille Eriken !

Älsklings bästis <3


Efteråt så ville Eriken ha LOKA, så jag och kakan vänta i bilen där vi hitta våran nya favoritlåt ;


Haha, bäng i huvet är min bästis !

Nu ska jag ta tag i allt som ska göras och sen fixa Tacooos till mig och älskling.

Love J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0