Ibland förvånas jag.

Nyss hemkommen från en lååååång skoldag.
Patrik är hos sin pappa så jag tänkte passa på nu när jag ändå är ensam att powernäpa lite och sen ta tag i lite grejer som måste göras.

Förut när vi satt på historialektionen så hände något som JB-skolan är känt för, nämligen att brandlarmet gick igång! Man kan inte göra annat än att hata det eftersom det ändå aldrig är något. Så när vi kom ut så fårgade vi våran mentor Fredrik vad det var som fick det att gå igång och han sa " Det kom ut två killar från restrang som sa Nuu blev det hett, nu blev det hett! " Haha blir ju inte förvånad. Antagligen någon som failat med matlagningen.

Aja, åter till Historian. Ibland förvånas jag över mig sjäv när jag kommer på mig själv med att faktiskt vara intresserad av det vi pratar om, som idag till exempel då vi kollade på en dokumentär om nåt som hände på Andra världskriget och jag var helt inne i den. Men men, ibland händer det.

Jahopp, och nu kom Patriks bror hit helt plötsligt? Hmm, serverlagning på G antar jag (:



En dagens outfit.

Vad göra resten av dagen då?
- Kolla Andra avenyn
- Powernäpa
- Laga mat
- Lyssna på Ljudbok ( ingår i Svenska prövningen )
- Skriva en uppgift i historian.

Som ni ser kommer jag vara rätt upptagen. Men vi hörs nog senare!
Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0