Godmorgon Abstinens.

Blev riktigt förvånad idag när jag kom upp direkt vid 7:30 när klockan ringde. Fixade en god frukost, kollade på The Voice, fixade och plockade ihop det jag behövde till skolan (:

Rökfri; 34 timmar!
Abstinensen kommer och går hela tiden. Det kryper i kroppen, känner mig yr och kan inte alls koncenterara mig. Spelar ingen roll hur mycket tuggummi jag tuggar, röksuger kvarstår. Men har jag klarat mig såhär långt, så ska det nog gå hela vägen. Har även fått världens hosta, kul !

Sitter i skolan nu, har religion, och har precis blivit klar med Buddhismen-frågorna.
Har nog inte så mycket mer för tillfället, jag återkommer senare!

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0