Glasspromenad.

Förut så stack jag och min fina Patrik upp på stan för att fixa med lite papper på Arb.förmedligen, försäkringskassa osv. Det var riktigt skönt ute idag med, blåser lite dock. HAHA, vi trodde inte vi skulle komma levande från Soc, där man lämnar in papper varje månad. Det var en utländsk familj som inte fick något beviljat och som lacka uuuur, stog och banka på glaset vid kassan och skrek och härja. Vi bara vänta på att han skulle spränga stället, haha! Ja, vi är lite störda, men man vet aldrig med folk :D

Efteråt så gick vi till Coop, köpte glass och traskade sedan ner mot strömmen. Gick längs vägen, prata om allt och inget, bara myste <3

Nu är vi hemma igen. Patrik ska kolla klart på The Ultimate fighter sen lovade han att städa lite medans jag tar disken och lagar mat. Som de flesta vet är jag verkligen inget geni i köket, och oftast får jag bara gissa mig till och så går det skit, men idag ska jag försöka mig på köttfärsbiffar. Det KAN gå, får hoppas haha.

Så, vi hörs senare.
Love J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0